Havo/vwo voor Muziek en Dans

codarts.nl/havovwomuziekendans/
Werkt samen met Codarts Rotterdam
Havo/vwo voor Muziek en Dans

De Havo/vwo voor Muziek en Dans (kortweg HMD) is een vooropleiding van Codarts Rotterdam. Met deze kunsthogeschool (conservatorium, dansacademie en circusschool) deelt de school een gebouw in het centrum van de stad. Op de HMD zitten zo’n 200 even talentvolle als gedreven meisjes en jongens voor wie muziek of dans een passie is; zij willen daar later misschien wel hun beroep van maken. Ze volgen hun muziek- of danslessen – die worden gegeven door docenten van Codarts Rotterdam – binnen het normale dagelijkse rooster, zoals ze ook de lessen van de havo- of vwo-vakken volgen. Op de HMD worden ze terdege voorbereid op audities bij conservatoria en dansacademies én behalen ze hun havo- of vwo-diploma. Overigens kunnen ze met dat diploma ook veel andere hbo- of universitaire studies kiezen.

Als leerling van de HMD ga je naar school in een aangename, veilige en inspirerende omgeving waar beginnende dansers en musici en professionals elkaar ontmoeten, van elkaar leren en elkaar respecteren. En plezier hebben met elkaar.

Kijk de video van de afdeling Muziek van de HMD:

Kijk de video van de afdeling Dans van de HMD:

Voor informatie kunt je contact opnemen met:

De heer Sander Tetteroo
info@hmd.nl